Acest site foloseste cookie. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosiri cookie-urilor. Afla mai multe.

Termeni si conditii

Utilizarea site-ului, logarea si accesul la servicii presupune ca utilizatorul a citit si a acceptat Termenii si Conditiile.

In cazul in care nu acceptati Termenii si Conditiile prezentate mai jos, va rugam sa renuntati la utilizarea site-lui.

 

DEFINITII SI TERMENI

Kadrax Intermed-Societatea comerciala Kadrax Intermed  S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Bucuresti, str.Constantin Titel Petrescu,  nr. 3, sector 6, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/12949/2013, cod unic de inregistrare fiscala RO 32372932.

Furnizor-Societatea Kadrax Intermed SRL

Cumparator-Orice persoana fizica sau juridica care isi face cont pe site si plaseaza o comanda si care a acceptat termenii si conditiile

Comanda-document electronic (e-mail, factura proforma, etc) ce  intervine intre Furnizor si Cumparator si prin care Cumparatorul isi manifesta intentia de a achizitiona Bunuri si Servicii de la Furnizor.

Bunuri/Produse si Servicii-orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile precizate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Kadrax Intermed, Cumparatorului, in urma Contractului incheiat.

Contract-comanda confirmata de catre Kadrax Intermed si prin care Kadrax Intermed este de acord sa livreze Cumparatorului Bunuri si Servicii, iar Cumparatorul este de acord sa efectueze plata acestora.

 

 

DREPTURI DE AUTOR

Continutul site-ului www.kadrax.ro incluzand, texte, imagini, grafice, butoane, programe, elemente de grafica web, scripturi si orice alte date, este in proprietatea si administrarea  Kadrax Intermed SRL. Se interzice reproducerea, modificarea, transferarea, distribuirea, republicarea, copierea sau transmiterea in orice forma, inclusiv forma electronica fara permisiunea scrisa a reprezentantilor acestuia.

In cazul in care constatati incalcarea drepturilor de autor va rugam sa ne contactati la adresa comenzi@kadrax.ro.

 

POLITICA DE PRETURI SI POLITICA DE VANZARE ONLINE

Toate preturile afisate pentru Bunuri contin TVA si nu includ costurile de livrare, cu exceptia in care acest lucru se specifica in mod expres pe Site.Pretul final regasit pe factura va fi pretul acceptat de catre Cumparator in cadrul discutiilor purtate telefonic sau pe e-mail cu reprezentantii Kadrax Intermed.

Preturile sunt exprimate in lei si sunt actualizate functie de cursul BNR.Ne rezervam dreptul de a modifica preturile produselor fara o notificare in prealabil.Pretul nu poate fi modificat dupa lansarea comenzii.

Pentru motive justificate Kadrax Intermed isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Kadrax Intermed. In oricare dintre aceste situatii, Cumparatorul se poate adresa reprezentantului Kadrax Intermed, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor mai sus mentionate.

Comunicarea cu Furnizorul se poate realiza telefonic la numarul de telefon afisat pe Site sau prin adresele de e-mail mentionate la sectiunea “contact” din Site. Furnizorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

Nicio Comanda neconfirmata de catre reprezentantii Kadrax Intermed nu are valoare de Contract.

 

 

PLATA BUNURILOR

Bunurile pot fi achitate prin urmatoarele metode:

1.Plata cu OP

Bunurile si serviciile comandate trebuie achitate integral prin ordin de plata, dupa lansarea Comenzii. Kadrax Intermed isi rezerva dreptul sa solicite plata produselor in avans. Dovada platii trebuie trimisa catre Kadrax Intermed la adresa de e-mail comenzi@kadrax.ro.

Livrarea va fi efectuata numai dupa confirmarea platii transmisa pe e-mail.

Pentru cantitati care depasesc 5000 lei inclusiv TVA, plata se face integral prin ordin de plata.

2.Plata cu numerar

Bunurile pot fi achitate in numerar in cazul in care sunt ridicate personal de catre Cumparator de la depozitul societatii Kadrax Intermed.Cumparatorul va primi Chitanta si Factura la ridicarea Bunurilor.

3.Plata ramburs

Se realizeaza la primirea Bunurilor, iar livrarea se realizeaza prin societatile de curierat, Cumparatorul poate plati direct la agentul societatii de curierat, caz in care va primi chitanta de la societatea de curierat.  

 

 

TRANSFERUL PROPRIETATII

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa achitarea integrala a Bunurilor de catre Cumparator si dupa semnarea de primire a documentului de transport furnizat de reprezentantul transportatorului sau dupa semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de reprezentantii Kadrax Intermed.

 

 

MODALITATI DE LIVRARE

Bunurile vor fi livrate in sistem de curierat sau prin societati de transport cu care Kadrax Intermed colaboreaza. In cazul in care Cumparatorul agreaza o anumita societate de transport sau curierat, acesta va instiinta Reprezentantul Kadrax Intermed in momentul lansarii Comenzii, Cumparatorul urmand sa suporte costurile de transport.

Furnizorul nu va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii de orice fel ai Cumparatorului implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

Daca Bunurile sunt livrate in stare deteriorata Cumparatorul este obligat sa instiinteze reprezentantul Kadrax Intermed de acest fapt si sa mentioneze pe documentul de transport starea de deteriorare in care a Bunul a fost livrat.Orice reclamatie dupa ce documentul de transport a fost semnat fara a specifica starea de deteriorare a Bunului si fara a anunta Kadrax Intermed , nu va fi luata in considerare.

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, colaboratorii nostri vor reveni inca o data dupa ce reusesc sa ia contact cu acesta, dupa care Comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, Cumparatorul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.

Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si corespund cantitativ si calitativ cu ceea ce s-a comandat si aceasta este facuta in momentul semnarii documentelor fiscale legale ce insotesc coletul. Factura constituie Contract de vanzare/cumparare conform legislatiei romanesti in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsele care sunt conform cu comanda si cu nevoile acestuia.

Produsele se pot ridica si de la depozitul societatii din B-dul Iuliu Maniu,nr. 441-445, sect.6, Bucuresti

Pentru Bunurile aflate pe stoc, termenul de livrare este de 5 zile.

In cazul in care nu se poate executa Contractul din cauza faptului ca Bunul nu este disponibil, Kadrax Intermed va informa Cumparatorul despre acest lucru, urmand sa stabileasca de comun acord data la care pot fi livrate Bunurile.

 

 

COSTURI TRANSPORT

Costurile de transport se stabilesc telefonic cu reprezentantul Kadrax Intermed, in functie de cantitatea comandata si locatia livrarii.

 

 

GARANTIA BUNURILOR

Toate produsele comercializate de Kadrax Intermed sunt noi.

In conformitate cu Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, declaram ca produsele livrate corespund documentatiei de executie a producatorului si/sau declaratiei de conformitate a produsului.

Garantia de conformitate se aplica numai Consumatorilor definiti in Legea nr. 449/2003: "Consumator - orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care, in cadrul contractelor care intra sub incidenta prezentei legi, actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale".

 

 

DREPTUL DE RETRAGERE

Cumparatorul persoana fizica isi poate exercita dreptul de retragere din Contract in termen de 14 (paisprezece) zile de la intrarea in posesie a Bunurilor.Cumparatorul este obligat sa instiinteze Furnizorul in scris pe e-mail,conform OUG 34/2014.

In cazul in care Cumparatorul persoana fizica a achitat Bunurile, Kadrax Intermed, va rambursa suma achitata de catre Cumparator in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii (art. 13, punctele 1, 2, 3 si 4).

Suma se poate returna prin virament bancar in contul bancar transmis de Cumparator.

 Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

1. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor,
2.  furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau   personalizate

Bunul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

 

 

Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare

Costuri suportate de catre Cumparator

-Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la  achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produsului. ( art.14. punctul 2 )

-Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, se va solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. ( art.14.punctul 3 )Costuri suportate de catre Furnizor:

-Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului.

 -Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului.

 

 

 CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Kadrax Intermed poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii in scopul onorarii Comenzii, cu informarea Cumparatorului.

 

 

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

În conformitate cu REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN privind protecția datelor cu caracter personal și libera circulație a acestora (denumit în continuare GDPR), vă aducem la cunoștință următoarele:

1. Identitatea și datele de contact ale operatorului

Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi prelucrate de S.C. KADRAX INTERMED SRL,  cu sediul în România, București, Sector 6, str, Constantin Titel Petrescu nr. 3, Nr. ONRC  J40/12949/2013, CUI RO32372932, email : office@dulapuri-rafturi.ro sau comenzi@kadrax.ro, telefon: 0728.321.160

2. Datele de contact ale responsabilului cu protecția datelor.

Întrucât nu prelucrăm date cu caracter special și nici nu efectuăm prelucrări care să impună monitorizarea persoanelor pe scară largă, periodică sau sistematică, pentru S.C. KADRAX INTERMED SRL nu există obligativitatea numirii unui responsabil cu protecția datelor. Pe de altă parte însă, avem desemnat personal care monitorizează respectarea prevederilor legale impuse pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, care poate fi contactat pentru adresarea oricăror solicitări referitoare la aceste prelucrări, prin intermediul datelor furnizate la pct. A.

3. Scopurile în care sunt prelucrate datele cu caracter personal, temeiul juridic al prelucrării și categoriile de date vizate.

Datele pe care le prelucrăm sunt cele pe care le furnizați ori prin contactarea directă a S.C. KADRAX INTERMED SRL, ori prin intermediul site-ului, atunci când creați un cont de utilizator sau când completați formularul prin care ne solicitați informații despre produsele sau seviciile oferite.

Datele dumneavoastră furnizate în acest mod, vor fi utilizate pentru a vă transmite detalii sau informări despre produsele și serviciile oferite, sau pentru întocmirea documentelor necesare livrării comenzilor dumneavoastră.

Un alt tip de date prelucrate, sunt cele care ne ajută să optimizăm site-ul web, prin intermediul modulelor cookie sau a datelor de trafic furnizate automat de către dispozitivul pe care îl utilizați în momentul acesării site-ului, care sunt anonime și nu permit identificarea dvs. Aceste date ne permit să identificăm paginile cel mai des accesate, produsele cele mai des vizualizate, astfel încât să putem adapta permanent informațiile online în funcție de categoriile de interes ale fiecărui vizitator.

Un modul cookie în sine nu conține și nici nu colectează informații. Un modul cookie este un mic fișier text (ce conține litere si cifre) ce se salvează în calculatorul dumneavoastră când accesați un site web. Aceste fișiere permit site-ului să recunoască calculatorul unui utilizator când acesta revine pe site. Astfel, multe informări și atenționări nu mai sunt afișate la următoarele vizite ale site-ului, utilizatorul putând să se concentreze pe accesarea informației căutată pe site. Puteți controla utilizarea modulelor cookie prin setările browser-ului dvs. Aveți astfel inclusiv posibilitatea de șterge modulele cookie salvate în calculatorul dumneavoastră de site-urile accesate. Puteți dezactiva complet modulele cookie dacă doriți, dar aceasta înseamnă că site-urile accesate ar putea să nu mai funcționeze corect sau să nu vă poate oferi cea mai bună experiență posibilă ca și utilizator.

Folosim datele dumneavoastră în conformitate cu prevederile art. 6 al. b), c) și f) din GDPR, mai exact, atunci când prelucrarea este necesară pentru furnizarea unor produse sau servicii sau pentru a face demersurile prin care pregătim furnizarea acestora, prelucrarea este necesară în vederea îndeplinirii unei obligații legale a S.C. KADRAX INTERMED SRL, sau în scopul intereselor legitime derivate din activitățile pe care firma este autorizată să le desfășoare.

4. Obligația de furnizare a datelor.

Atunci când ne contactați direct (prin email sau telefon) pentru obținerea unor informații, furnizarea datelor dumneavoastră nu reprezintă o obligație legală sau contractuală sau o obligație necesară pentru încheierea unui contract. Pe de altă parte însă, vă rugăm să aveți în vedere că în lipsa acestor date, nu vom putea să vă transmitem informații privind produsele sau serviciile oferite de S.C. KADRAX INTERMED SRL.

Pentru a vă putea livra produsele sau serviciile comandate, va fi necesar să ne puneți la dispoziție datele de facturare și de livrare a acestora.

5. Interesele legitime urmărite de operator.

Datele furnizate de dvs. sunt prelucrate în vederea îndeplinirii obiectivelor urmărite de S.C. KADRAX INTERMED SRL privind activități de comercializare a mobilierului metalic, precum și de furnizare a serviciilor conexe acestora (proiectare, montare, etc.).

6. Destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor cu caracter personal.

Datele preluate de la dumneavoastră sunt prelucrate S.C. KADRAX INTERMED SRL. sau de partenerii noștrii, pentru sau în numele nostru, dar numai după ce sunt împuterniciți în acest sens prin documente legale care descriu amănunțit obligațiile ce le revin. Partenerii la care facem referire sunt entitățile la care apelăm pentru furnizarea unor servicii specifice activităților desfășurate (contabilitate, transport, etc.) și care pot avea uneori contact cu datele pe care le deținem, prin natura serviciilor prestate.

Nu punem la dispoziție datele dumenavoastră altor entități.

7. Transferul datelor către o țară terță sau o organizație internațională din afara Uniunii Europene

Nu prelucrăm și nici nu transferăm datele dumenavoastră în afara României.

8. Perioada de prelucrare a datelor cu caracter personal.

Dacă nu ne solicitați altfel, prin exercitarea drepturile pe care le aveți, prelucrăm aceste date în toată perioada în care S.C. KADRAX INTERMED SRL are neschimbat statutul juridic în baza căruia au fost obținute datele. Orice schimbare a statului juridic (obiect de activitate, denumire firmă, etc.) va genera solicitarea consimțământului dumneavoastră pentru prelucrarea datelor în noile condiții rezultate prin această schimbare.

9. Informații privind procese decizionale automatizate, incluzând crearea de profiluri.

Nu utilizăm procese automatizate privind crearea de profiluri sau pentru producerea unor consecințe juridice sau cu efect similar pentru dumneavoastră.

10.Drepturile pe care le aveți conform dispozițiilor legale.

a.  Dreptul la informare și acces la datele cu caracter personal prelucrate. În momentul în care sunt preluate datele cu caracter personal sau în maxim 30 de zile dacă acestea sunt obținute indirect, persoana fizică vizată prin prelucrare trebuie să fie informată cu privire la identitatea și datele de contact ale operatorului, datele de contact ale responsabilului cu protecția datelor (dacă este cazul), tipul datelor preluate, scopurile și temeiul juridic în care sunt prelucrate datele cu caracter personal, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor cu caracter personal, intenția operatorului de a transfera date cu caracter personal către o țară terță sau o organizație internațională (dacă este cazul), perioada pentru care vor fi stocate datele cu caracter personal sau criteriile utilizate pentru a stabili această perioadă, existența unui proces decizional automatizat incluzând crearea de profiluri,  precum și, cel puțin în cazurile respective, informații pertinente privind logica utilizată și privind importanța și consecințele preconizate ale unei astfel de prelucrări pentru persoana vizată.

b.  Dreptul de acces la datele cu caracter personal. Persoanele fizice vizate prin prelucrarea datelor cu caracter personal, au dreptul de a obține din partea oricărui operator o confirmare că se prelucrează sau nu date cu caracter personal care le privesc și, în caz afirmativ, acces la datele respective și la informațiile enumerate la pct.a.

c.  Dreptul de rectificare sau de ștergere. Persoanele fizice vizate prin prelucrarea datelor, au dreptul de a obține de la operator, fără întârzieri nejustificate, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte care o privesc. Ținându-se seama de scopurile în care au fost prelucrate datele, persoana vizată are dreptul de a obține completarea datelor cu caracter personal care sunt incomplete, inclusiv prin furnizarea unor detalii suplimentare. De asemenea, persoanele fizice vizate prin prelucrarea datelor, au dreptul de a obține din partea oricărui oeprator ștergerea datelor cu caracter personal care o privesc, fără întârzieri nejustificate, dacă se aplică motivele prevăzute prin art.17 al. (1) din GDPR.

d.  Dreptul de restricționare a prelucrării. Persoanele fizice vizate prin prelucrarea datelor, au dreptul de a obține din partea oepratorului care deține aceste date, restricționarea prelucrării datelor personale în cazurile descrise la art.18 din GDPR.

e.  Dreptul de a se opune prelucrării. Persoanele fizice vizate prin prelucrarea datelor de către un operator, au dreptul de a se opune, din motive legate de situația particulară în care se află, prelucrării în scopuri de marketing, creării de profiluri, sau de a face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată și prin care se produc efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează în mod similar, într-o măsură semnificativă.

f.  Dreptul la portabilitatea datelor. Atunci când datele personale au fost furnizate de o persoană fizică într-un  format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, persoana fizică vizată prin acest tip de prelucrare, are dreptul, în cazurile prevăzute de art. 20 din GDPR, de a transmite aceste date altui operator, fără obstacole din partea operatorului care-i prelucrează datele sale.

g.  Dreptul de a retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului, înainte de retragerea acestuia, pentru datele preluate sau prelucrările efectuate pe bază de consimțământ.

h.  Dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Atunci când o persoană fizică vizată prin prelucrarea datelor cu caracter personal consideră că i-au fost încălcate drepturile sale și solicitările adresate operatorului au rămas nesoluționate sau nu au fost soluționate corespunzător. Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal poate fi contactată la tel. +40.318.059.211, email anspdcp@dataprotection.ro sau prin intermediul site-ului www.dataprotection.ro

i.   Dreptul de a ști, dacă furnizarea de date cu caracter personal reprezintă o obligație legală sau contractuală sau o obligație necesară pentru încheierea unui contract, care sunt eventualele consecințe ale refuzului de a furniza datele solicitate și implicit a nerespectării acestei obligații.

 

 

FORTA MAJORA

Niciuna din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neindeplinire este cauzata de un eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil si inevitabil, in afara controlului partilor.

 

 

JURISDICTIA

Prezentul contract este supus legilor romanesti in vigoare. Eventualele litigii aparute intre furnizor si cumparator se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romanesti competente.

Back